JEALOUS
babe , kenapa kau selalu cakap dekat diorang :

  • sweetnya korang 
  • untung lah org bahagia
  • ala banyak lagi couple yg lagi sweet kat luar tuh
  • kitorg sweet couple? Ahh sweet lah sgtt takde maknanye
  • tah bila lah nak bahagia

KENAPA? :(
Kau tak bahagia ea dengan aku?
Kenapa bila ada yang puji kau seboleh boleh menafikan bnda tuh?
Apa lagi yg aku mesti buat utk kau rasa happy?
Cakap lah , apa je . Aku buat !

Btw , knp org lain berhak dapat layanan SPECIAL dari kau?
Knp aku tak bole nak dpt mcmtu? 
Aku nak jugak ..
Okayyy mmg kau ckp aku special tapi .. hmm aku tak dapat rasa .
AKU JELES !
Jeles bila perhatian kau lebih dekat orang lain and aku di belakang kan .
m happy kalau m happy :) jgn sedih2 k? m ada utk m :)
Okayyy aku takesah kau nk bekawan dgn sapa jeh .
Tapi biarlah ada batas babe . 
Aku sayang kau and aku tau kau pon sayang aku .
Tapi aku tak tau sejauh mana dan sedalam mana sayang kau dekat aku .
Takpelah C :) Satu je aku fikir untuk sedapkan hati sendiri "ohh takpelah dia gatal tapi dia setia" :)
Sumpah aku cinta kau gilaaaa !