Apa yang aku bole buat untuk kau puas hati?
CAKAP !
Nak tunggu nadi aku dah berhenti baru kau puas?
Kalau itu yg bole buat kau puas , aku tunaikan .
Besar ke dosa aku ?
Teruk ke salah aku ?
Sampai kau hukum aku mcmnie?

Aku dah cuba lupakan kau ,
Tapi setiap kali mata aku berkelip aku nampak kau .
Kau ada kat mana mana .
Kan best kalau aku boleh DELETE semuanya .
Tp aku tak bole .
Aku tak kuat .

Hilang semangat aku ,
Hilang kekuatan aku ,
Hilang tempat aku mengadu ,
Hilang semuanya !
Sebab itu semua ada pada kau .

Knp kau tak bole nampak , tak bole rasa , tak bole dgr aku meraung rindukan kau?

Dulu kalau aku tarik muka ada yg nak pujuk ,
Dulu kalau aku merajuk ada yg dtg belai ,
Dulu kalau aku nangis ada yg tlg keringkan air mata aku ,
Dulu kalau aku sedih ada bahu yg di pinjamkan utk aku lepaskan semuanya,
Dulu kalau aku marah ada raja lawak yg buat aku ketawa,
Dulu kalau aku takut ada tgn yg genggam tgn aku utk bagi aku lega ,
Dulu kalau aku sunyi ada suara yg selalu meriuhkan telinga aku,
Dulu kalau aku tak bole tido ada yg nk teman aku sampai tgah pagi buta ,
Dulu kalau aku jatuh ada yg bangun kan,
Dulu bila aku putus asa ada cheer leader yg bagi sokongan kat aku ,
Dulu aku ada kau .

Tapi sekarang ?